1. Garantia Produselor
Produsele comercializate de Bitmi beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare (O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008) si politicilor comerciale ale producatorilor. In situatia defectarii unui produs aflat in perioada de garantie, cumparatorul trebuie sa prezinte produsul defect insotit de certificatul de garantie emis de producator sau distribuitor.
Nu fac obiectul garantiei produsele aflate intr-una din urmatoarele situatii:
Conditiile de garantie au ca scop repararea sau inlocuirea fara niciun cost suplimentar a unui produs, doar daca se constata o lipsa de conformitate, un defect de fabricatie sau de material si daca acest produs a fost folosit in mod obisnuit si in conditii normale, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat.
Mentiune importanta: Nu se include in obligatia de garantie, obligatia de suportare a costurilor angajate de catre cumparator pentru etalonarea produselor, acolo unde este cazul.
Bitmi ofera pana la 27 luni de garantie (24 luni standard pentru clientii persoane fizice, respectiv 12 luni standard pentru clientii persoane juridice + 3 luni EXTRA) cu indeplinirea in mod cumulativ a urmatoarelor conditii: Clientul opteaza pentru o metoda de plata online ( card sau OP), iar valoarea produsului este mai mare de 500 RON, inclusiv TVA. Aceasta garantie presupune repararea produselor in Romania intr-un termen de maxim 2 saptamani, respectiv inlocuirea acestuia in cazul in care produsul nu poate fi reparat.
Exercitarea dreptului de Garantie se va face in scris prin completarea formularului de Garantie de AICI. Video-urile doveditoare cu problema vor fi trimise pe WhatsApp la 0750429647.
2. Etapele Garantiei
a) Completeaza formularul online de mai sus.
b) Analizam cererea si revenim cu un raspuns pe mail catre tine in functie de situatie: Inlocuirea / repararea produsului sau refuz de acordare a garantiei.
c) Trimitem curierul la adresa mentionata de tine pentru a ridica produsul
d) Reparam produsul si-l trimitem catre tine impreuna cu un Proces Verbal ce va trebui semnat si trimis in format electronic PDF la garantie@bitmi.ro sau pe WhatsApp la 0750429647.
3. Plata transportului
Atat pentru persoanele fizice cat si juridice, plata transportului de la tine la noi si invers va fi suportata integral de catre noi.